Saturday, December 02, 2006

vol verwachting klopt ons hart...



Nou wij zijn er helemaal klaar voor hoor! Vanmiddag heb ik met mama lekker allemaal mooie sinterklaasdingen geknutseld. Mama had de vormen uitgeknipt en ik mocht er helemaal alleen stickers op plakken. Ook hebben we schoentjes gestempeld met een kurk. Mooi zijn ze geworden he? Ze hangen nu op onze schoorsteen, zodat zwarte piet ze meteen ziet als hij door de schoorsteen naar beneden glijdt. Vanmorgen ben ik bij Pip wezen spelen. Mama en Marlot gingen ook mee. Pip zit bij mij op het kinderdagverblijf. Hij woont in een heel mooie boerderij in Beek. Ze hebben een heel grote tuin, waar Pip en ik lekker in gespeeld hebben. Ook hebben ze een weiland met paardjes erin. Pip durfde er zo doorheen te lopen, maar dat deed ik niet hoor! Pip's zusje Hazel is iets ouder dan Marlot en zij hebben samen in de box gelegen. Toen we thuis kwamen, was ik stiekem toch best moe. Ik wilde dat natuurlijk niet toegeven en ging dus niet in mijn bed liggen. Maar toen ik eenmaal in papa's bed televisie ging kijken, viel ik toch in slaap! 's Avonds heb ik nog een heel mooi huis voor sinterklaas van duplo gemaakt en mocht ik mijn schoen zetten. Ik heb er zo'n mooi schoentje ingedaan. Ben benieuwd wat sinterklaas daar van vindt!
Kusje Noud

No comments: