Monday, December 04, 2006

Rommeldebommel, wat een gestommel


Hoor ik toch daar op de zolder!!

Gisteren gingen we bij opa en oma koffie drinken. Jelle en Carlijn kwamen ook met Rogier en Christa. Nadat we koffie met allerlei lekkere dingetjes hadden gehad, gingen Jelle en ik met oma mee naar de zolder om een tafeltje op te halen. Maar wat zagen we daar?? Er stonden allemaal kadootjes!! Er lag ook een brief bij waarop stond dat zwarte piet zijn broek gescheurd was toen hij door het raampje klom. Daarom durfde hij niet meer naar beneden te gaan om de kadootjes te brengen en had hij ze dus maar op zolder neergezet. Gelukkig hadden wij onze spierballen meegenomen en konden we oma helpen om alles mee naar beneden te nemen. En oh, wat werd ik weer verwend!! Ik kreeg een koffie-apparaat, een wasmachine, een wasstraat met bezinetank van little people, een spelletje voor op de computer, puzzels en nog veel meer! Marlot kreeg mooie kleertjes en ook nog andere speeltjes. Jelle kreeg playmobil, een piratenboek en ook nog veel meer. Ook kregen we allebei een adventskalender waarbij we iedere dag 1 chocolaatje eruit mogen halen. We vinden het allebei moeilijk om het bij eentje te laten, hoor! Toen alles uitgepakt was, hebben we heel hard "dank je wel sinterklaas" geroepen en zijn we heel lief met onze kadootjes gaan spelen. Jelle en ik mochten echt water in mijn koffie(zet)apparaat doen! 's Avonds hebben we nog met z'n allen gegourmet. Het was heeeeel gezellig. Wat is die Sinterklaas toch lief, van mij mag hij altijd in Nederland blijven....

No comments: