Saturday, December 09, 2006

chimpie champ


Vrijdagmiddag mocht ik met opa en oma en Jelle mee naar Chimpie Champ. Dit is een binnenspeeltuin in Oosterhout. Ik vond het geweldig!! In het begin vond ik het allemaal een beetje spannend, maar toen ik eenmaal een paar dingen geprobeerd had, wilde ik niet meer naar huis! Je kon er klimmen,glijen, in een ballenbak spelen en nog veel meer!! Ik durfde zelfs met oma van de allerhoogste glijbaan! (En mama maar zeuren dat mijn motoriek niet zo goed is!!). En opa en oma klommen gewoon met ons mee. Daarna kwamen papa, Marlot, Rogier en Christa en Carlijn ook nog mee pannenkoeken eten bij opa en oma. Voor mama kwam dat wel goed uit, want die lag met buikgriep thuis.. Ik was erg moe van deze superdag en viel in de auto al bijna in slaap. Opa en oma hartstikke bedankt voor deze geweldige dag!
Kusje van Noud

No comments: