Saturday, December 16, 2006

sparen


Nu weer eens een berichtje van mij! Ik heb van de HEAO-vriendengroep het traditionele geboortekado gekregen; een zilveren spaarpot. Ik heb een nijntje spaarpot gekregen met mijn naam en geboortedatum erin. Nu maar hopen dat ie net zo snel vol is als de voetbal-spaarpot van Noud. Die is er al eens mee naar de bank geweest!! Met mij gaat het heel goed, zoals jullie kunnen zien. Ik groei als kool en ben net zo gek op mijn grote broer als hij op mij!! Mama schopte een paar dagen geleden per ongeluk mijn babygym kapot, dus mocht ik een nieuwe uitzoeken. Omdat ik dat nog een beetje moeilijk vond, heeft Noud er een voor me uitgezocht. Dat deed hij zo serieus dat we er voor naar een heel grote speelgoedwinkel moesten. Maar daar vond hij dan ook eindelijk een goede! Mijn nieuwe babygym heeft een zonnetje dat kan draaien en kan allerlei leuke liedjes zingen. Ik vind hem dan ook helemaal geweldig!! Grote broer, dank je wel voor het uitzoeken!
Kusje van Marlot.

No comments: