Monday, December 04, 2006

Mijn vriendinnetje


Nu weer eens een berichtje van mij. Gisterenmorgen kwam mijn vriendinnetje Karlijn bij mij spelen. Dat vond ik erg gezellig, want ik had haar al een tijdje niet meer gezien. We hebben lekker samen op het speelkleed gelegen. Ik mocht ook op Karlijn's duim zuigen toen ik die van mij niet snel genoeg kon vinden. Als dat nog geen echte vriendschap is!! Ik krijg nu overdag alleen nog flesvoeding en ook dat vind ik allemaal best... Nadat Karlijn weer naar huis was gegaan, gingen we naar opa en oma. Daar waren Jelle en Carlijn ook. Maar daar zal Noud straks nog wel wat meer over vertellen! Ik kreeg ook nog mooie kleertjes, die hadden Will en Marian voor mij achtergelaten. Ik heb bij opa en oma heerlijk in het rode bedje geslapen en ook in de bak van de kinderwagen. Carlijn kan al heel veel; zelf zitten, brood eten, fruit eten en ze gaat zelfs al in de box staan! Dat moet ik allemaal nog leren hoor, maar voorlopig blijf ik nog lekker even klein!
Kusje van Marlot

No comments: