Sunday, December 31, 2006

jingle bells


Vandaag was het weer een kerstdag. We gingen eerst weer lekker onbijten en nadat we onze mooie kerstkleren aan hadden gedaan zijn we naar Beuningen gegaan. Opa Walter en oma Jose waren daar ook. Eerst hebben we samen koffie gedronken en daarna zijn Jelle en ik heerlijk op zijn kamer gaan spelen. We hebben samen ziekenhuisje gespeeld, timmermannetje en andere leuke dingen. We kunnen samen zo leuk spelen tegenwoordig! Toen het tijd werd om aan tafel te gaan hebben Jelle en ik samen heel goed geholpen met koken. We gingen lekker gourmetten met zijn allen. Natuurlijk mocht ik naast mijn grote neef aan tafel zitten en wilde ik alles wat Jelle deed ook hebben.Marlot vond Carlijn wel heel lief, maar ze is al een stuk groter dan ons Marlotje. Carlijntje kan al zelf zitten en kan zelfs al kruipen! Ze begint ook al een beetje te staan en mag al andere dingen eten. Gek idee hoor, dat mijn kleine zusje over een paar maanden ook al zo ver is! Na een lekker toetje gingen we weer naar huis waar we allemaal moe maar voldaan lekker gingen slapen! Wat was kerstmis een leuk feest, jammer dat het weer afgelopen is...
Dikke kus Noud en Marlot

No comments: