Monday, December 04, 2006

The day after...



Gelukkig had mama mijn kloekdag een keertje geruild, zodat ik vandaag lekker thuis met mijn kadootjes kon spelen. Ik mocht lekker in mijn nieuwe kasteelpyjama naar beneden. Die had ik ook van sinterklaas gekregen! Mama had een hele grote mand vol strijkwas en nu kon ik haar mooi helpen. Ik deed de was eerst in de wasmachine en daarna streek ik het. Ook heb ik koffie gezet, gekookt, met mijn nieuwe wasstraat gespeeld en natuurlijk gepuzzeld. Daarna ben ik met Marlot en mama in bad geweest. Natuurlijk mocht mijn nieuwe badschuim ook mee. Toen we allemaal aangekleed waren, belde oma Annelies op. Ik vroeg of ze even koffie kwamen drinken en dat wilden ze wel. Dus ben ik gauw koffie gaan maken in mijn nieuwe machine! Ik had ook de tafel voor ze gedekt. Toen ze weg waren, heb ik lekker
op de bank naar mijn nieuwe dvd van winnie de poeh gekeken en met mama mijn nieuwe computerspelletjes gespeeld. Ik vind ze heel leuk, wat zitten er veel verschillende spelletjes op
zo'n cdtje zeg! Nu lig ik na een boterhammetje lekker te slapen, want ik was toch wel erg moe van alle kadootjes! Ik vroeg nog aan mama of er nu weer pakjes kwamen, maar mama zegt dat sinterklaas misschien morgen nog op de kloek komt, en dat hij dan weer terug naar Spanje gaat. Jammer hoor....

Kusje van Noud

No comments: