Saturday, December 09, 2006

oh denneboom...



wat zijn je doelpunten wonderschoon.. Oh, nee je takken natuurlijk!! Vandaag heb ik met mama de kerstboom gezet. Nee, niet beneden, maar boven op mijn eigen kamer!! Ik heb nl van oma koekje een kerstboom gekregen die niet meer in haar nieuwe huis past. Papa en mama hebben vandaag nieuwe (onbreekbare) ballen en lampjes gekocht en vanmiddag gingen we die boom versieren. Mama heeft de lampjes er in gehangen en ik mocht zelf de ballen er in doen. Ik deed dat heel precies en keek goed waar nog een mooi plekje was. Ook mijn kabouterlampjes hangen erin. Het staat heel mooi en gezellig op mijn kamer!!
Vanmorgen heb ik opa Fred geholpen in zijn wintertuin. Ik had mijn kruiwagen meegenomen en heb heel veel stenen ermee naar achteren gebracht. We hebben samen veel stenen in de tuin gelegd, het wordt echt heel mooi!! Ik vind het altijd zo leuk om met opa in de tuin te werken! Gelukkig zijn ze voorlopig nog in Nederland en wil opa nog veel aan zijn tuin doen, want straks moet ik alles weer alleen doen.....
Kusje van Noud

No comments: