Saturday, December 16, 2006

jingle bells


Vandaag voelde ik me al weer een heel stuk beter! Gelukkig was mijn koorts ook al weg, dus mocht ik met mama mee naar de Intratuin. Dat is een heel grote bloemenwinkel waar ze heel veel kerstspullen hebben. Ik vond het helemaal geweldig! Er waren grote sneeuwpoppen die zongen, een kerstman die door de winkel fietste, een kerstman die in een hoog touw klom en prachtig verlichte huisjes en een treintje dat door een verlicht kerstdorp reed. We hebben wat kleine spulletjes gekocht en ik mocht van mama een bal hebben waar je het in kon laten sneeuwen. (Gelukkig stond er geen prijsje op, anders had ik het vast niet mogen hebben.....) . Toen we thuis waren hebben we van de spulletjes kerststukjes gemaakt. Mama heeft een kaars in groen spul gestoken en ik mocht er allemaal takjes uit de tuin insteken. Ook mocht ik er kerstballetjes insteken. Mooi zijn ze geworden he??
Kusje van Noud

No comments: