Sunday, December 31, 2006

spetter spat





Gisteren gingen papa, mama en opa naar NEC-AJAX. Oma bleef bij ons oppassen. Noud heeft met oma gepuzzeld en oma heeft hem voorgelezen. Mij heeft ze lekker een fles gegeven en lekker met me geknuffeld. Oma heeft altijd een beetje pech als het om NEC gaat. Als zij meegaat, winnen ze nl nooit..... Woensdag mocht oma mee en bleef opa bij ons en je raadt het al; een saaie wedstrijd, koud en ze verloren. Nu mocht opa mee en ja hoor; lekker weer, een leuke wedstrijd en ook nog een zeer verdiend gelijkspel. Dat vonden papa en mama wel een beetje zielig voor haar, dus mocht oma mij in bad doen als troost. Opa mocht van oma ook wel even helpen dus genoot ik extra van mijn spetteruurtje! Ik spetter tegenwoordig zo hard dat we na het badje de hele badkamer moeten poetsen! Kusje van Marlot

No comments: