Monday, January 01, 2007

gelukkig nieuwjaar!!



Gisteren gingen we naar Tjerk en Marjan om daar oud en nieuw te vieren. We gingen al in de middag omdat ik dan lekker nog met Maud kon spelen. En dat was hartstikke leuk. We hebben samen met de auto's door het huis gereden, met de trein gespeeld en met de duplo. Ook hebben we samen witlof gegeten en daarna zijn we samen heerlijk in bad gegaan. Tjerk en Marjan hadden alle logeerkamers al helemaal klaargezet en ik mocht in Maud's kampeerbedje slapen. Dat vond ik wel erg leuk want in dit bed zat een deurtje met rits. Toen we onze pyjama's aanhadden mocht ik nog even beneden iedereen welterusten zeggen. Ondertussen waren Willem en Wendy met Karlijn, Wessel en Vera en Jacco en Louise er ook. Na een aantal verhaaltjes en dikke kussen ging ik lekker slapen. Marlot lag ondertussen beneden in de kinderwagen te slapen en de grote mensen gingen samen gezellig eten. Om half 12 kwam papa mij uit bed halen. In het begin was ik hier niet zo blij mee, maar al gauw wist ik weer waarom we hier waren; het vuurwerk!!! Om 12 uur wensten iedereen elkaar een heel gelukkig nieuwjaar en gingen we naar buiten om het vuurwerk af te steken. Toen ik alle knallen hoorde, vond ik het toch wel erg spannend en ben ik binnen voor het raam gaan kijken. Ondertussen was Maud ook wakker geworden en konden we gezellig samen verder spelen.... Ook had papa voor ons heel mooi binnenvuurwerk gekocht. Als je aan het dopje draaide spoot er allerlei glitters en glinsters uit.Omdat de grote mensen voor 12 uur niet aan het toetje toe waren gekomen, konden we hier ook nog mooi een hapje van meesnoepen. Om 2 uur vonden papa en mama helaas dat het wel weer laat genoeg voor me was en moest ik weer gaan slapen. Ach dat was ook wel gezellig want we sliepen met z'n viertjes op een kamer! Ik hoorde op de achtergrond nog wel wat knallen, maar lag al snel letterlijk te snurken....
Dikke kus Noud

No comments: