Sunday, January 21, 2007

storm


Donderdag was er storm voorspeld en omdat ik me al een paar dagen een beetje aan het vervelen was, had mama een doos nieuw speelgoed van zolder gehaald. Het was een koffer vol met allemaal schroeven ed. Papa had die koffer van een collega gekregen waar de kinderen er niet meer mee speelden. Het is nog een beetje moeilijk, maar wel erg leuk! Ik heb me er prima mee vermaakt. Alleen was het niet helemaal nodig, ik ben namelijk de hele dag bij opa en oma geweest. We gingen 's morgens alleen maar koffie drinken, maar opa was in de kelder met een nieuwe vloer bezig. Dat vond ik zo interessant dat ik mocht blijven. Maar 's middags was de storm zo hevig dat ik de hele dag mocht blijven. Ik ben met oma nog even naar de albert heijn gelopen, maar toen waaide ik al bijna weg! Mama was eigenlijk wel blij dat ze er niet met Marlot uit hoefde. Toen papa mij kwam halen was ik wel erg moe geworden van de leuke dag. Ik heb die nacht dan ook weer liggen dromen........
Dikke kus van Noud

No comments: