Tuesday, January 16, 2007

piratenfeest


De hele week vroeg ik al aan mama; Is vandaag Jelle's piratenfeest?? En vandaag was het dan eindelijk zover! Helaas moest ik nog wel wachten tot het half 3 was. Maar die tijd vloog ook alweer voorbij omdat we veel te doen hadden. Eerst kwam een nieuwe oppas kennis maken. Ze heet Ilse en is erg leuk! Papa en mama kunnen dus met een gerust hart weer eens een avondje weggaan...En omdat het zo'n mooi weer was zijn we ook nog even in het bos gaan wandelen. En eindelijk was het dan zover. Jelle werd al weer 5 jaar dus hadden we een echt stoer kadootje uitgezocht; een kanon (kalon) van playmobil. Ook mocht ik mijn piratenkleren aan en had mama mij geschminkt. In de auto zei ik alleen dat ik mijn boot was vergeten! Op het feestje waren al een heleboel mensen, maar ik had al gauw mijn allergrootste neef en vriend gevonden! We hebben samen weer heel leuk gespeeld. Er waren ook piratenrietjes, bordjes en slingers. Jelle had van Rogier en Christa een prachtig piratenschip gekregen van Playmobil dat hij moest zoeken met een echte schatkaart. Aan het eind van het feestje heeft papa nog voor allemaal pannenkoekjes gebakken en toen was ik wel heel erg moe van de leuke dag. Ik kreeg nog een snoepzakje en toen viel ik in de auto al in slaap. Ik ben die nacht wel heel vaak huilend wakker geworden, ik denk dat ik toch van piraten droomde........

Dikke kus van Piraat Noud!

1 comment:

Anonymous said...

Nou een knappe piraat ben je hoor!

Dikke kus van je vriendinnetje

Karlijn (bemmel)