Friday, January 12, 2007

woensdag weekenddag



Mama's eerste werkweek zit er weer op en dus hebben we "weekend". Ik geloof dat mama het wel weer heel leuk vond om te gaan werken, ze kwam in ieder geval heel enthousiast thuis. Het was wel heel lekker dat papa maandag de hele dag thuis was. Zo was het voor allemaal lekker rustig wennen. Dinsdag zijn Marlot en ik samen de hele dag naar de Kloek geweest. Ik ben nu maar een keer gaan kijken en Marlot is een keertje bij mij op zoek geweest. Ze vond het erg leuk bij het babylaantje. Zo leuk dat ze het zonde van de tijd vond om te gaan slapen.!!!Dus moest ze dat woensdag een beetje inhalen. En wij liepen ook lekker lang in onze pyjama rond. En als ik naar de Kloek ben geweest, vind ik de volgende dag mijn eigen speelgoed weer helemaal leuk! Vandaag kreeg ik van mama een pannetje vol met bonen (die ze over had van de 3-koningen cake voor haar klas) en een handje vol chocoladerozijnen. Daar heb ik een hele tijd mee gekookt. Ik vind het nu erg leuk op de Kloek, maar vind het ook wel weer leuk dat mama weer thuis is!
Kus van Noud

No comments: