Friday, January 12, 2007

grote jongen!!!


Omdat ik mijn speen bijna helemaal kapot had gebeten, heeft papa het "speengedeelte" er maar helemaal afgehaald. Hij was bang dat hij anders in mijn keel zou schieten. Papa noemt het nou een grotejongens-speen. (Eigenlijk is het geen speen meer, maar alleen nog maar een schildje). En die blijft niet zo goed in mijn mond zitten , dus heb ik hem maar weggelegd. Ik ben vannacht wel 4x huilend wakker geworden, maar heb niet om mijn speen gezeurd! Dat vonden papa en mama zo knap dat ik vanmorgen een kadootje van ze kreeg; een echte doktersset! Ik ben dus de hele dag bezig geweest om mama, Marlot en mijn teigertje beter te maken. Toen papa thuis kwam moest hij natuurlijk ook onderzocht worden. Dat leverde zo'n komische foto op dat mama die jullie niet wilde onthouden....... Vannacht gaan we voor speenloze nacht 2!
(Terwijl mama dit typt ben ik al weer 2x huilend wakker geworden.... Eens kijken wie het het langste zonder speen uithoudt, ik of papa en mama!!!)
Het is in ieder geval voor ons allemaal doorbijten.....

Dikke kus van hele grote, kleine jongen!

No comments: