Sunday, January 28, 2007

dierentuin


Een van de allerbeste dingen die we vorig jaar hebben aangeschafd was het abonnement op Ouwehands Dierenpark. Daar hebben we zoveel plezier van gehad! Dus besloten we om dat nog maar eens een jaartje te doen. En wat was het weer leuk! Papa en mama twijfelden even of we vandaag wel zouden gaan omdat ik vannacht een paar keer over had gespuugd. (Ze waren trouwens best trots op me omdat ik eerst heel rustig kwam zeggen dat ik moest spugen en het toen keurig in de wc deed. En toen mijn buik na een paar keer helemaal leeg was, ging ik zonder mopperen weer mijn eigen bed in!). Maar het was droog, ik had geen koorts en misschien zou de buitenlucht me wel goed doen. En dat deed het, want ik heb de hele dag nergens meer last van gehad. We hebben eerst heel veel dieren gezien; tijgers, giraffen, ijsberen, olifanten en een aap die me wilde kussen. Gelukkig zat er glas tussen. Ook zijn we heel lang bij de vissen wezen kijken. Ik vond de zee-annemonen zo mooi! Maar het allerleukste in de dierentuin vind ik de binnenspeeltuin. Die is zo mooi! En nu ik weer beter kan klimmen, mocht ik ook op allemaal nieuwe dingen. Mama kwam in de speeltuin een collega tegen, dus zij hebben lekker op het terras koffie gedronken terwijl papa en ik overal op en over klommen. We zijn ook nog op een supersnelle glijbaan geweest en ik ben op een touw over het water gegaan. We kwamen toen bij een heel stoer piratenschip uit. Ook mijn favoriet ,de beverrat, zat dit keer binnen bij de speeltuin. En na 3 keer in het treintje gezeten te hebben, vonden papa en mama het wel weer welletjes. Jullie snappen dus wel dat Marlot en ik al snel in de auto in slaap vielen. Ik had dus ook helemaal niet in de gaten dat we bij opa walter en oma Jose gestopt waren. Die bleken net bij ons vandaan te komen. En wij waren natuurlijk niet thuis..... We zijn daar meteen maar een hapje blijven eten. Wat een leuke dag! Nu lig ik al heerlijk te slapen, morgen mag ik weer naar de Kloek.
Dikke kus van Noud

No comments: