Saturday, February 03, 2007

Hoera! We hebben er een neefje bij!



e
Vanmiddag kregen papa en mama eindelijk het lang verwachte telefoontje van Kerijn en Martine; de baby was geboren! Hij heet Norian en is 53 cm lang en 3250 gram zwaar. Hij lag nog in een glazen bedje in het ziekenhuis. Mama vertelde dat hij veel hoofdpijn heeft gekregen van de bevalling. Ik mocht ook alleen maar door het raampje kijken en heb daar maar heel veel handkusjes door gegeven. Martine moet een paar nachtjes in het ziekenhuis blijven en Norian waarschijnlijk ook. Ik hoop maar dat hij gauw naar huis mag en dat alles goed met hem gaat. Dan kan ik hem in het echt zien en hem heeeeeeeel veel kusjes geven!!

Toen papa en mama gebeld werden, waren Marlot en ik bij opa en oma. Papa en mama gaan vrijdag namelijk naar een bruiloft van een vriendin van mama, Nicole, en mama wilde daar graag nieuwe kleren voor hebben. Maar kleren uitzoeken is niet onze allergrootste hobby, dus mochten Marlot en ik bij opa en oma blijven. Dat was heel gaaf, want we gingen bij de Waal naar de boten kijken! Soms kwamen er heel hoge golven. Ik vond het geweldig en ook Marlot vond het daar veel te interessant om te gaan slapen. Toen papa en mama terugkwamen zijn we thuis gauw het bord voor Norian af gaan maken. De letters moesten er nog op want we wisten natuurlijk nog niet hoe de baby ging heten. Mooi is hij geworden he? Rogier en Christa hebben hem gezaagd, mama heeft hem geschilderd, papa gelakt en we hebben er samen een stok aan vast gemaakt. Een echt familiewerkstuk dus! Er stond in de tuin nog een bord, van de zus van Martine. Kerijn en Martine hebben er ook zo veel voor anderen gemaakt, dus die verdienen er heel wat terug.... Omdat het al laat was toen we naar huis reden, zijn we bij MacDonalds gaan eten. Ik vond het heerlijk en heb ook heel veel gegeten! Zo werd een gewone zaterdag dus echt een feestdag!
Dikke kus van Noud en Marlot

No comments: