Sunday, February 11, 2007

Lief klein neefje


Vandaag zijn we weer bij Norian wezen kijken. Wat is hij lief en klein. Marlot en ik konden hem nu in het echt zien en ik heb hem heeeeeel veel zachte kusjes gegeven. Marlot vond Martine net wat interessanter geloof ik.. Leuk trouwens he, die foto met zijn vijven (er kan er best nog eentje bij vind ik..) Opa en oma waren natuurlijk ook bij Norian wezen kijken, dus mag hun foto er ook bij. We kregen van Kerijn en Martine een heel mooi boekje met foto's mee, zodat we nog heel vaak naar ons kleine neefje kunnen kijken. Het is wel heel leuk dat ik nu ineens de grootste neef ben!!!


Marlot had de hele week een beetje last van buikgriep, maar vandaag voelde ze zich gelukkig weer helemaal beter en dronk ze probleemloos alle flessen leeg. Ook de appel vond ze heerlijk!! En zoals jullie kunnen zien ziet ze er weer helemaal blozend uit!


Dikke kus van Noud

2 comments:

Anonymous said...

Wat een schatje zeg!! geef jullie neefje maar veel kleine kusjes, wel zachtjes hoor!!

En Marlot wat ben jij ook al gegroeit en je hebt lekkere appelwangetjes.

Kusje van Karlijn en mijn mama

Anonymous said...

Wat een mooie neef zeg! En ook al zo'n mooie naam!

Marlot wat wordt jij al groot! Nog even en we kunnen met z'n 3-en spelen!

Dikke knuffel, Maud