Sunday, February 18, 2007

al mot ik kruupen....


Vanmiddag was het dan eindelijk dan zo ver.....ik mocht met papa en mama naar het Carnaval in de stad! Edwin, Lara en Qu gingen ook mee, dus dat was erg gezellig. Eerst gingen we op de Grote Markt wat drinken. Qu en ik kregen van een meneer een fluitje en daar konden we mooi veel lawaai mee maken! Toen de optocht begon gingen papa en Edwin in het papa-rijtje staan. Daar stonden zo'n 7 papa's met een kind op hun nek op een rij. Zo konden we alles heel goed zien. Er waren wagens met kastelen, kikkers, prinsen, monsters, schommels en nog veel meer.

Maar mama kreeg het koud in haar pipi-jurk dus zijn we bij een cafeetje onder de partytenten gaan staan. Qu en ik mochten op een tafel zitten en kregen een bakje chippen en limonade. Er waren best veel mensen die papa en mama kenden en die het heel leuk vonden om mij te zien. Ook van allerlei mensen die we helemaal niet kenden, kregen Qu en ik van alles aangeboden. We
keken onze ogen uit en hadden er samen veel plezier om! Wat is carnaval leuk! Leuke mensen, leuke muziek, lekkere chippen en limonade, wat wil je nog meer?? Ik had zo nog wel uren willen blijven en was erg verbaasd dat papa en mama zeiden dat we Marlot op gingen halen. Het feestje was toch nog niet afgelopen??? Bij opa en oma mochten we nog blijven eten, maar ik had al zo veel gesnoept dat ik echt niets meer hoefde. Ik vond het wel leuk om ons kleine ijsbeertje weer te zien! Want hoe leuk het ook was om een keertje alleen met papa en mama mee te gaan, ik had ons kleine dotje wel gemist! Morgen gaan Marlot en ik naar opa en oma en gaan papa en mama samen nog een keertje carnavallen. Ze zeggen dat het dan niet leuk voor kinderen is, maar dat betwijfel ik nog! In ieder geval ga ik volgend jaar zeker weer mee naar het Knotsenburgse Carnaval!!!


Dikke kus van Noud en zijn ijsbeertje

No comments: