Sunday, February 04, 2007

lente-weer


Papa was vanmorgen al vrij vroeg weggegaan om met collega's naar v*t*ss*- NEC te gaan. Dus waren wij met mama alleen. Nadat mama en ik elkaar eerst even flink in de weg hadden gezeten (ik wilde alles wat mama niet wilde en andersom) besloten we maar om lekker naar buiten te gaan. Dat was een top-idee. Het was zo'n lekker weer dat we Marlot er ook lekker in de kinderwagen bij hebben gezet. We hebben gehark, geveegd en geschoffeld en Jappe en Jitske kwamen ons ook helpen. Nadat we alles klaar hadden gemaakt, hebben we nog met zijn allen gevoetbald op straat. En net toen ik lekker op de bank zat met wat drinken en een bakje chips, stond Ella aan de deur. Ze kwam vragen of ik mee op het veld ging hockeyen. Mmmm.. dat was natuurlijk ook wel heel leuk. Dus ben ik nog even met Paul, Ella en Pim meegegaan. En nu lig ik met rode wangen uitgeput televisie te kijken. Ik hoop dat gauw echt lente wordt en ik veel met mijn vrienden buiten kan spelen!
Dikke kus van Noud

1 comment:

Anonymous said...

hoezo lenteweer.........ik speel eerst nog even in de langverwachte sneeuw! kijk maar eens naar mijn foto met Carlijn in de sneeuw in je mail!