Friday, February 16, 2007

Alaaf, alaaf, alaaf




Vandaag was het dan eindelijk zo ver: het was Carnaval op mama's school! Vanmorgen hadden mama en ik ons al snel helemaal aangekleed en geschminkt. Marlot ging naar opa en oma, want die is nog een beetje te klein voor carnaval. Op school waren alle kindjes heel mooi verkleed. Er waren nog meer clowns, heksen, leeuwen, piraten en nog veel meer. Eerst hebben we in de aula met z'n allen gedanst, gehost en gesprongen. Er kwam ook nog bezoek van de echte prins. Die had ook een dweilorkest meegenomen met allemaal muzikanten. En aan het eind van de morgen heb ik met de rest van de school meegelopen in een echte optocht. Mama's klas had een prachtige kar versierd met een grote olifant erop. Er stonden heel veel mensen aan de kant te kijken en ook alle juffen en meesters waren verkleed, net als heel veel ouders. Een van de juffen was zelfs verkleed als Kwebbel van kabouter Plop. Daar wilde ik wel bij op schoot zitten! om 12 uur gingen alle kinderen naar huis en nadat we nog mee haddden geholpen om alles op te ruimen gingen wij Marlot ophalen. Gelukkig is carnaval nog lang niet afgelopen, want ik heb de smaak goed te pakken!

1 comment:

Anonymous said...

Wat zien jullie er gaaf uit! Jullie mama ook! Zal ze wel tijden achter d'r naaimachine gezeten om zulke mooie kleren te maken.
Misschien mag ik volgend jaar ook wel carnaval bij jullie komen vieren!
Kus, Maud.