Sunday, February 04, 2007

eerste fruithapje!! jam, jam..


Omdat ik al een paar weken iedereen het eten uit de mond kijk en omdat ik de afgelopen dagen helemaal geen zin in mijn fles meer had, besloten papa en mama iets nieuws uit te proberen. Ze hebben me om 11 uur niet meer wakker gemaakt voor een fles. Dat vond ik prima en heb heerlijk geslapen tot ze me vanmorgen om half 8 wakker maakten. Maar tot hun grote verbazing dronk ik toen de fles weer niet leeg.... Dus begonnen ze eindelijk te snappen dat ik wel eens aan iets nieuws toe was. Mama wilde eigenlijk wachten tot ik 6 maanden was, maar vond het wel de moeite waard om iets te proberen. Ze pureerde een peer voor mij. En ik vond het in een woord HEERLIJK!!! Ik moest zelfs huilen toen het bakje op was. Daarna hoefde ik de fles natuurlijk niet meer. We moeten dus op zoek naar een nieuw eetritme, want dit wil ik iedere dag wel!! Kusje van Marlot

No comments: