Saturday, February 24, 2007

Eventjes papa en mama voor mezelf...



Gisteren was mijn grote broer zich echt aan het vervelen. Hij wilde steeds bij iemand gaan spelen, maar niemand was thuis. Pim en Ella waren nog op vakantie, opa Fred was weg. Gelukkig waren opa en oma van Zoggel wel thuis. Toen Noud vroeg of hij met opa kon komen spelen, vroegen ze of hij soms zin had om te komen logeren. Nou, dat wilde hij wel!! Hij is meteen zijn koffer in gaan pakken en vroeg om de 5 minuten aan mama of het al straks was. Toen opa en oma Carlijn naar huis brachten met Noud, wilde Jelle ook wel bij opa en oma logeren. En dat vonden opa en oma ook wel gezellig!! Dus terwijl mijn broer en zijn grote neef opa en oma flink moe maakten, had ik het rijk thuis alleen. En dat was best lekker voor een keertje!! Ik heb dus flink met papa en mama geknuffeld en vanmorgen mocht ik helemaal alleen bij ze in het grote bed liggen..Maar ik vond het alle aandacht toen wel weer genoeg en was ook wel weer blij dat we Noud op gingen halen. Papa en mama liep hij zo voorbij, maar ik kreeg een heleboel dikke kussen van hem! Hij had mij geloof ik ook wel een beetje gemist.. Maar hij had het echt heerlijk gehad. Hij had heel veel met Jelle gespeeld, met Jelle in bad gezeten en samen op een kamer geslapen!! Nadat we met z'n allen een broodje hadden gegeten gingen we bij Norian op bezoek. Hij is zo lief en nog zo klein! Ik mocht ook nog even in zijn bedje slapen en zijn kinderstoel uitproberen. Die zat wel lekker hoor, als ik straks echt goed kan zitten wil ik er ook zo een! Op de terugweg zijn we ook nog naar Ikea gegaan, mama wilde een kastje voor op de zolder. Daar kwamen we Edwin,Lara en Qu weer tegen. Die hadden mij al lang niet meer gezien en vonden me erg groot geworden! Morgen lekker weer met mijn broer spelen en televisie kijken, want al vond ik het best even lekker alleen, ik zou hem niet willen missen!
Dikke kus van Marlot.

No comments: