Thursday, November 01, 2007

Stapper de stap, daar kom ik aan...


Sinds ik mijn nieuwe schoenen heb, ga ik ineens veel meer lopen. Ik loop nu rondjes langs de tafel, zet stapjes van de tafel naar de bank en loop aan 2 handjes. Maar het allerleukste vind ik het lopen achter mijn poppenwagen! Vanmiddag heb ik wel 20 minuten lang op en neer door de kamer gelopen! We hadden vandaag weer meidendag thuis, dus mama had alle tijd om met me mee te wandelen. Eerst moesten steeds de poppen erin, dan wandelen en aan het eind van de rit kregen de poppen een flesje drinken. Ook ben ik met mama mee naar haar school geweest. Ik vond het er hartstikke leuk en de kinderen en juffen vonden dat ik al heel groot was geworden!Verder hebben we een behoorlijk drukke week gehad. Op maandag zijn we met papa naar opa Walter en oma Jose geweest, op dinsdag naar de Kloek, woensdag heeft mama de hele ochtend meegeholpen bij Noud zijn speelzaal (bij de opa's en oma's) en mocht ik naar opa en oma en vandaag dus naar mama's school. Morgen doen we dus maar eens een dagje rustig aan! Noud had het weer heel leuk gehad op de speelzaal. Er waren 2 juffen jarig, dus ze hadden met de opa's en oma's samen feest gevierd en taart gegeten. Na een paar nachten begin ik nu eindelijk het principe wintertijd door te krijgen, dus papa en mama zijn ook weer blij!! Woensdagmiddag heeft Noud met mama ook nog cakejes gebakken, ze waren heerlijk!! Verder hebben we niet zo heel veel gedaan, behalve dat mama een heel stel prachtige "monster" kleren voor me gekocht heeft. (dat zijn nieuwe kleren die ze voor een proefcollectie gemaakt hebben en mama voor een heel mooi prijsje mocht overkopen) Ik kan voorlopig weer vooruit!
Dikke kus van Marlot

No comments: