Sunday, November 11, 2007

Ziekenboeg


Gelukkig was dit maar een spelletje, hoor! Maar we hebben hier wel een ziekenboeg... Vrijdag was Marlot de hele dag al niet helemaal fit en 's avonds moest ze heel veel spugen. (natuurlijk net toen papa na de wedstrijd nog een paar biertjes ging drinken en zijn telefoon niet bij zich had!). Ook had ze heel erge diarree. Gisteren leek ze wel weer wat opgeknapt, maar voelde mama zich weer niet helemaal lekker. Maar gelukkig was ze fit genoeg om toch mee naar Marc en Ceciel te gaan. Daar was het supergezellig! We hebben heel veel met Joost en Roel gespeeld. Het was wel een beetje laat geworden, want we bleven ook gezellig eten. Het leek dus allemaal mee te vallen totdat ik vannacht een paar keer heel hard in mijn slaap moest huilen. Papa en mama kregen mij bijna niet getroost en zeiden al tegen elkaar dat ze hoopten dat ik nu niet ziek werd. En ja hoor, vanmorgen moest ik overgeven en voelde ik me helemaal niet lekker. Dat was wel balen, want we zouden eigenlijk naar Tjerk, Marjan en Maud gaan. Ik dacht nog even dat het wel ging, maar wilde eigenlijk niets anders dan op de bank liggen. Nu lig in papa's en mama's bed tv te kijken en hoop ik maar dat we snel een andere keer bij Maud gaan spelen. Ik heb namelijk nog een heeeel leuk kadootje voor haar gekocht!!
Dikke kus van een beetje zieke Noud

No comments: