Saturday, November 24, 2007

Dora's piratenavontuur


Vanmiddag ging ik met papa en mama naar de schouwburg. Marlot bleef lekker bij opa en oma slapen. Toen we naar de schouwburg liepen zagen we al heel veel kinderen met hun ouders lopen. Eenmaal binnen kreeg ik meteen een vlaggetje met Dora erop en gingen we onze plaatsen opzoeken. We zaten op de 1e verdieping op het balkon. Ik had mijn stoelverhoger meegenomen en kon zo heel goed zien. Toen alle kinderen en hun ouders zaten kwam de Kaart op het podium. Die zong een liedje en leerde ons de piratendans. Daarna gingen de lampen uit en begon de voorstelling. Het was een geweldige show waarin heel veel gezongen en gedanst werd. Ook moesten we heel veel meedoen. Ik zat op een gegeven moment zo in het verhaal dat ik helemaal vergeten was dat ik in de schouwburg zat. Mama moest wel lachen toen ze mij zo verdwaasd om zich heen zag kijken! Ik kende het verhaal wel een beetje omdat ik de dvd van Dora's piratenavontuur heb, maar sommige dingen waren toch wel anders. De decors en kostuums waren ook echt prachtig gemaakt. Er was ook een pauze in, waarin we wat gingen drinken. Toen het verhaal afgelopen was, was ik ook best moe van al het zingen en dansen.. Ik kreeg van mama nog een lampje met Dora erop. Daarna gingen we gauw naar Marlot en bleven we bij opa en oma nog een lekker kopje soep eten. Ik had voor Marlot ook een vlaggetje meegenomen, ze was er erg blij mee! Toen we thuis kwamen ben ik meteen gaan slapen, ik lig nu al lang te dromen van Dora's piratenavontuur. "En we varen naar schateiland, want wij zijn de piraten....."zzzzzzzzzzzzzzzzz...............................
Dikke kus van Noud

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.