Sunday, November 04, 2007

Pannenkoekenboot

Vandaag gingen we met heel mama's familie op stap. Alleen oma koekje ging niet mee en Martine, want die was helaas ziek. Maar verder was iedereen er bij, zelfs Emile en Gudrun uit Duitsland en Richard en Dini uit Frankrijk!We gingen naar de pannenkoekenboot!! Dat is een boot die echt gaat varen en waarop je dan net zo veel pannenkoeken mag eten als je wil. Ook is er onder in het ruim een heel grote ballenbak gemaakt waar je mag spelen. Het was echt superleuk! Eerst gingen we allemaal een plekje zoeken, we waren met zoveel mensen dat we wel 4 grote tafels nodig hadden. De mevrouw riep om dat de ballenbak pas open ging als alle kinderen 1 pannenkoek gegeten hadden. Dus ik ging maar gauw beginnen, want Joep en ik wilden daar natuurlijk snel samen in spelen. Ik had Joep al een tijdje niet meer gezien, dus ik vond het erg leuk om weer samen met hem te spelen. Je mocht je pannenkoek ook helemaal zelf versieren. Ik had een spekpannenkoek uitgekozen en die had ik versierd met smarties, spikkels en chocola. Mmmm, ook Marlot vond hem heerlijk!! En toen ging de ballenbak open! Je moest er met een heel steile glijbaan inglijden. In het begin vonden Joep en ik het nog spannend, maar al gauw helemaal niet meer en hebben we er samen heerlijk in gespeeld. Ook zijn we nog voor op de boot gaan kijken.We riepen steeds naar de kapitein hoe hij moest varen. Hij volgde onze aanwijzingen gelukkig goed op en botste nergens tegenaan. Het was wel spannend toen we onder de Waalbrug door gingen varen. We waren even bang dat we er niet onderdoor zouden passen , maar gelukkig ging alles goed. Het was een heerlijke dag en ik heb afgesproken dat ik weer snel met een keer met Joep ga spelen!!
Dikke kus van Noud en Marlot
.

1 comment:

Norian said...

Hallo Noud en Marlot,
Ik vond het heel leuk dat jullie gisteren zomaar ineens op de stoep stonden om mij een kusje te komen geven! En vandaag vond ik het ook weer heel gezellig! Komen jullie gauw weer een keer met me spelen?
Kus, Norian.