Thursday, November 29, 2007

Zielig....


Ik voelde met al een paar dagen niet lekker. Ik had flinke koorts en kon 's nachts niet slapen van de pijn. Maar ik kon papa en mama maar niet uitleggen waar ik nu precies last van had... Maandag was papa thuis en had ik flinke koorts, dus mocht ik dinsdag niet naar de Kloek. Dat vond ik ook niet zo erg, want ik mocht lekker naar opa Walter en oma Jose. Daar ben ik lekker vertroeteld en verwend, maar ik voelde me nog niet beter. Dus toen ik woensdagmorgen weer 38,6 koorts had en de hele nacht had liggen te hoesten en te kreunen, heeft mama de huisarts maar even gebeld. Gelukkig maar, want die ontdekte dat ik een flinke keelontsteking en aan 2 oren een oorontsteking had! Dat probeerde ik nu al die tijd al duidelijk te maken.... gelukkig kreeg ik van de huisarts een drankje dat heeel goed helpt. Vanacht heb ik lekker de hele nacht kunnen slapen en vanmorgen was de koorts al weer een stuk minder! Nu maar hopen dat ik op tijd weer opgeknapt ben voor het sinterklaasfeest. En dat Noud nu niet ziek wordt, want die was vanmorgen ook niet helemaal lekker....
Kusje van Marlot

No comments: