Saturday, November 03, 2007

Lunchen bij Janneke en Jean-Paul


Vandaag gingen we naar Raamsdonkveer om te gaan lunchen bij Janneke en Jean-Paul. Het was heel erg gezellig. Eerst kregen we een kopje koffie en limonade met heerlijke chocolade-schuimtaart. Terwijl mama en Janneke lekker bijkletsten, ging ik met papa en Jean-Paul de nieuwe tuin bekijken. En in de garage stond iets heeel stoers; namelijk Jean-Paul zijn motor!! En ik mocht van Jean-Paul er op zitten. Dat was pas echt stoer! Daarna mocht ik Jean-Paul meehelpen met koken. We hebben champignons gesneden voor de soep en ik mocht Janneke helpen om sinaasappels te persen. Ik vond het zo gezellig met hen dat ik maar meteen afgesproken heb dat ik binnenkort een nachtje bij ze ga logeren. Na een heerlijke lunch met zelfgemaakte soep en heerlijke sandwiches en andere broodjes, heb ik nog wat spelletjes met ze gespeeld. Marlot was ondertussen ook weer wakker geworden na haar middagslaapje en heeft ook nog heerlijk meegespeeld. Het was een supergezellige middag en gelukkig mag ik dus nog een keertje terugkomen! Ik was er wel moe van geworden, want ik viel in de auto snel in slaap. Toen we stopten hadden papa en mama nog een verrassing, we gingen Norian een kusje geven. Die was namelijk bij opa en oma aan het logeren. Toen we binnenkwamen sliep hij nog, oma vertelde dat hij niet helemaal lekker was. Maar al gauw was hij weer wakker en kon ik hem dus toch een kusje geven. Ik kon helemaal niet merken dat hij zich niet lekker voelde, hij moest steeds om me lachen!! Hij is dan ook mijn allerliefste kleine neefje. Nu ga ik gauw slapen want morgen hebben we weer een leuke, maar drukke dag!!Dikke kus van Noud en zijn kleine zus!

No comments: