Wednesday, November 07, 2007

Mijlpaal


Vandaag hebben we weer een nieuwe mijlpaal bereikt; de box is opgeruimd! Vanmorgen ben ik weer naar de speelzaal geweest. Dit keer mocht mama er niet meer bij blijven en dat vond ik best spannend. Maar toen ik er eenmaal was en de kindjes en de juf weer gezien had, vond ik het prima om alleen te blijven! Ik heb eerst heel lang met Ruben en Nathan in het keukentje gespeeld en we hebben met z'n allen op de fietsjes rondgescheurd. Daarna heeft juf Thea nog een mooi boek voorgelezen. Ik mocht steeds de magneetjes op de goede plek leggen en ze vond dat ik dat heel goed had gedaan. Daarna gingen we naar de opa's en oma's. We hebben daar eerst samen liedjes gezongen , ook mijn favoriet van "olifantje op de stoep, loop niet in de hondenpoep". Daarna mochten wij herfstbladeren in de verf stempelen. Het was heel mooi geworden. Als ze droog zijn maakt Thea er mooie herfstmutsen van. Toen mama en Marlot mij op kwamen halen, wilde ik meteen mee naar huis. We zouden immers de box uit elkaar gaan halen en dat is een klusje naar mijn hand!! Nu heeft mama een extra kastje van de zolder gehaald en hebben we veel meer ruimte om het speelgoed op te bergen en ermee te spelen!! Wisten jullie trouwens al dat we weer gezinsuitbreiding hebben?? Een paar weken geleden kreeg onze vis een heel stel baby-visjes. En nu zwommen er vanmorgen weer kleine babyvisjes in onze bak!! Er zitten nu misschien wel 30 gupjes in onze bak!!! En ze lijken allemaal groot te worden... Dus binnenkort vis bij ons in de aanbieding!!
Dikke kus van Noud en Marlot.

1 comment:

Anonymous said...

Nou wel heel veel visje je ziet het groen niet meer door de vissen heen. Wordt denk ik een grotere kom regelen. En zo te lezen zit Marlot niet meer in de box, minder rust voor papa en mama. maar ja wel meer ruimte in huis.

dikke kus Wendy en Willem
Tot a.s zondag