Friday, November 23, 2007

Gezellige tijd


We zijn helemaal klaar voor sinterklaas in huis!!! Vanmorgen hebben Marlot en ik van het little people kasteel, het grote pietenhuis gemaakt. Ook hebben we voor Amerigo een mooie stal gemaakt waar ook de paardenpiet in kan slapen. Daarna heb ik een papieren schoentje geknutseld. Ik heb hem helemaal zelf met stift gekleurd en mama heeft hem voor me uitgeknipt. Toen hij klaar was zijn we hem bij Albert Heijn gaan zetten. Ik kreeg van een mevrouw een bonnetje waarmee ik volgende week mijn schoentje weer mag ophalen. En toen we thuis kwamen heb ik samen met mama ook nog pepernoten gebakken. Ik heb eerst met mama het deeg gemaakt en later hebben we daar mooie balletjes van gemaakt. Ik heb ze gelukkig niet in de pan water gegooid, net als de pieten-zonder-veer!! Ik heb tijdens het deeg kneden nog wel een klein ongelukje gehad. Ik stond boven op de hoogste plank van mijn stoel om goed bij het deeg te kunnen, maar vergat even dat ik zo hoog was toen ik eraf wilde stappen. Ik kukelde zo achterover op de stenen vloer. Vooral mijn hoofd en elleboog deden erg pijn, maar gelukkig trok het wel weer bij. Vanavond mogen we weer onze schoen zetten en ik heb al tegen mama gezegd dat ik er nu een keer pepernoten voor de pieten indoe. Ik denk dat ik zo langzamerhand wel een veer op mijn muts verdien!!
Dikke kus van Noud en een kusje van zijn zusje

No comments: