Monday, November 12, 2007

12 november is de dag..


Vrijdag zou eigenlijk de sintmaartensoptocht op mama's school zijn, maar vanwege het slechte weer was hij verplaatst naar vandaag. Eerst was ik wel boos en verdrietig, want ik was al zo lang de nachtjes aan het aftellen. Maar toen het 's avonds heel hard regende, vond ik het toch wel een goede beslissing. Dus mocht ik vanavond met mama mee. Gelukkig voelde ik me vandaag weer een heel stuk beter en was het droog!!! Mama had vorige week met haar klas een indianenlampion gemaakt en ze hadden er ook een voor mij gemaakt. We verzamelden eerst met alle kinderen en ouders op het schoolplein en vanaf daar liepen we in een grote optocht een rondje door de buurt. Er stonden veel mensen buiten te kijken en te zingen voor ons. Ook wij zongen allemaal mee. Ik heb bijna het hele stuk met Rosemarie aan de hand gelopen, dat vind ik echt de liefste juf op mama's school! Toen we terug op het plein kwamen, was daar een heel groot kampvuur gemaakt. Ik wilde heel graag dichtbij het vuur staan, maar het was al heel druk om de hekken heen. Toen een meisje uit mama's klas zag dat ik er ook graag bij wilde staan, mocht ik gewoon vooraan komen staan. Soms is het toch wel echt boffen dat mama juf is! Na een tijdje naar het vuur gekeken te hebben, zijn we naar huis gegaan. Daar heb ik nog even aan papa alles verteld en ben ik gauw gaan slapen, want het was al best laat geworden. Nu lig ik te dromen van alle mooie lichtjes in het donker..
Dikke kus van Noud

No comments: