Friday, November 30, 2007

Jakkiebakkie-pieten.


Toen ik gisteravond van de Kloek kwam, mocht we bij opa en oma de schoenen gaan zetten. We hadden er wel 3 wortels voor het paard ingedaan! Later kwamen opa en oma nog bij ons oppassen. Papa en mama gingen met mijn juffen van de Kloek praten. De juffen vonden dat ik het laatste half jaar zo groot was geworden. Dat ik alles op de Kloek wist, alles durfde en zo goed kon rennen en springen! Ze konden echt merken dat ik nu echt bij de oudsten van de Peuterhof hoor. Ook vinden ze mijn gekke liedjes en grapjes zooo leuk! Na het gesprek gingen papa en mama nog even samen de stad in. Ik had met opa en oma afgesproken dat ik 's morgens rond koffietijd naar de schoenen mocht komen kijken. Er waren wel gekke pieten geweest hoor.. Want in mijn schoen zat echt jakkie-bakkie slijm! Ik moet er steeds zo om lachen en houd er iedereen mee voor de gek. Het lijkt namelijk net alsof er een vlek aardbeien-limonade ligt en als je het dan oppakt...blllllkkkkk! Ook zat er voor mij een leuk sinterklaas en kerstvoorleesboek in. In Marlot haar schoen zat een gekke ufo en een heel lief nijntjeknuffeltje. En er lag ook nog een brief bij de schoenen. Weet je wat daar in stond??? Ik mag morgenvroeg met mama, opa en oma naar het zwart-pietencircus!!!! Het is een voorstelling over "Piet en de politie". En daarna gaan we bij opa en oma lekkere broodjes eten. Kerijn, Martine en Norian komen dan ook. Marlot is nog een beetje te klein voor het circus dus die komt met papa naar opa en oma toe. Dat wordt dus een leuke dag.......
Dikke kus van Noud en een nog -beetje -ziek Marlotje

No comments: