Saturday, November 03, 2007

Verrassing


Ik slaap al een paar weken heel onrustig. Ik word 's nachts dan vaak wakker en roep dan om papa. Ik wil dan dat er gewoon even iemand naar me komt kijken. Papa en mama vonden dit een minder goed plan en hadden al van alles geprobeerd om me (en hen) rustig te laten slapen. Maar niets hielp en de wallen van papa en mama werden steeds groter. Tijd voor opa en oma dus om in te grijpen!! Oma Annelies beloofde me een verrassing als ik een hele nacht niet zou roepen. Dat leek makkelijker gezegd dan gedaan, want ik deed heel erg mijn best maar vergat 's nachts steeds de verrassing. Tot donderdagnacht! Ik werd wakker en wist meteen dat ik de hele nacht niet om papa geroepen had. Dus maar meteen oma gebeld. En die kwamen snel de verrassing brengen. Het was een doosje playmobil, met een sporter erin. Die kan hockeyen, schaatsen, voetballen en fietsen. Door dat doosje kwam ik meteen weer op het idee om al mijn playmobil eens op te zetten en heb ik daarna uren met de playmobil gespeeld. Opa en oma,nog bedankt voor de verrassing. Ik roep nu 's nachts niet meer, want dan nemen ze mijn doosje weer mee terug!!! En dat wil ik natuurlijk niet..
Dikke kus van Noud

No comments: