Friday, November 23, 2007

Superverrassing


Toen ik vanmorgen wakker werd, wilde ik meteen naar beneden om in mijn schoen te gaan kijken. Maar ik mocht nog niet van papa en mama, flauw he? Ze zeiden dat het pas 6 uur was en dat ik eerst nog een uurtje moest slapen.. Het was maar goed dat ik niet wist wat er beneden voor me klaar lag, want dan kon ik vast echt niet meer slapen. Toen Marlot ook eindelijk wakker was, mochten we naar beneden. Het is altijd spannend om zo in een donkere kamer binnen te komen en te zien dat er van alles bij de schoenen klaar ligt. Ik moest wel lachen hoor, de pieten hadden met onze jungleboek-poppen gespeeld. De aap en de beer hadden een pepernoot in hun bek en de slang had het borreltje van de sint leeggedronken... In mijn schoen zat een opgerold pakje. Toen ik het uitpakte zag ik een Dora-plaatje. Leuk, maar wat stond er nou op?? Gelukkig wilde mama het wel voorlezen. Er stond dat ik vanmiddag met papa en mama naar de Dora-musical mag!!!! Mama had een tijdje geleden al gebeld of er nog kaartjes waren, maar ze waren allemaal al op.. Sinterklaas had die natuurlijk allemaal gekocht!!!! Ik was wel eventjes teleurgesteld dat Marlot niet mee mocht, maar toen ik hoorde dat die dan vast wel bij opa en oma mocht blijven, vond ik het minder erg! Ook zat er nog een Dora schilderij in mijn schoen en voor Marlot nieuwe elastiekjes en een badboekje over sinterklaas. Jippie, wij gaan naar Dora, yes we did it!!! Jullie horen vast nog wel hoe het was!

Dikke kus van Noud

No comments: