Saturday, October 27, 2007

Uit eten


Vanmiddag gingen we met z'n viertjes naar de stad. We hebben nieuwe handschoenen voor mij gekocht en voor Marlot nieuwe schoenen. Haar oude schoentjes waren een beetje te koud aan het worden voor op de fiets en op haar laarsjes liep ze weer een beetje raar. In de kinderschoenenwinkel hebben ze eens goed naar Marlot's voetjes gekeken en naar de manier waarop ze aan het handje loopt. Zij vonden dat ze al best goed liep en raadden aan om toch een soort eerste loopschoentjes voor haar te kopen. Die heeft ze nu dus en ze is er heeel trots op!! Aan het eind van de middag hadden papa en mama een verrassing voor ons; we gingen uit eten in een echt restaurantje! Papa had namelijk vorig jaar eens kadobonnen voor dit restaurant gekregen en papa en mama vonden ons nu wel groot genoeg om echt mee te gaan uit eten. Het was heel gezellig. Eerst kregen we een groot bord met allerlei rauwkost, sausjes en stokbrood. Daarna kregen Marlot en ik een fruitcocktail en papa en mama een ander voorgerecht. Papa had garnalencocktail, daar mocht ik gelukkig ook wel een hapje van! Tussen de gerechten door kreeg we een kleurplaat en mocht ik even het restaurant gaan verkennen. Als hoofdgerecht hadden Marlot en ik frietjes met fricandel en kipnuggets en had papa een ribeye en mama hazenbout in wildsaus. Mmmm het was echt heerlijk!! Aan het eind mocht ik zelf met de serveerster mee naar de keuken om daar een ijsje te scheppen. Ik koos voor vanilleijs met heeeel veel slagroom. Marlot kreeg een hoorntje. Het was echt supergezellig en papa en mama waren supertrots op hun grote kinderen!
Dikke kus van Noud en Marlot.

No comments: