Friday, October 26, 2007

Muts


Als we 's morgens vroeg naar de Kloek gaan, is het best koud. Daarom had mama voor mij een mooie muts gekocht. Ik vind hem zo fijn dat ik hem de hele tijd op wil! Dus toen we gistermiddag naar de Coop liepen, wilde ik ook graag mijn muts op. Gelukkig mocht dat wel van mama en in de winkel zeiden een heleboel mensen dat ik zo'n lekkere muts had (of was!?!?). Ik graag op het moment graag mee naar de Coop, want je krijgt bij de boodschappen suske- en- wiske -stickers. Die moet je allemaal in een boek plakken. De dubbele ruil ik altijd met Pim. En gisteren had mama zoveel boodschappen dat we wel 2 pakjes kregen. Daar was ik zooo blij mee dat ik van een heleboel mensen ineens hun stickers kreeg. Ik had wel 7 pakjes. Thuis ben ik ze meteen in gaan plakken. Dus als je bij de Coop komt (of de Spar die doet geloof ik ook mee) en je spaart de stickers niet, wil je ze dan voor mij bewaren???? Vandaag ga ik met opa Fred spelen. Papa is 2 dagen op cursus en heeft daar ook geslapen. Vanavond komt hij gelukkig weer thuis, want ik mis hem wel een beetje hoor!!Al is het ook heel gezellig met zijn drietjes en heb ik mama heel erg goed geholpen!
Dikke kus van Noud

No comments: