Wednesday, October 03, 2007

herfst,snot en waterpokken



Terwijl we alsmaar sms-jes krijgen van onze vakantievierende opa's en oma's, hebben wij hier herfst, snot en waterpokken! We zijn allemaal snipverkouden en ik heb best last van mijn waterpokken. Ik heb een beetje koorts maar het ergste is de jeuk!!!Ik wrijf de hele tijd met mijn handjes over mijn gezicht en luier, terwijl papa en mama zeggen dat ik niet moet krabben.... Noud is ook al een paar dagen niet lekker, vannacht hebben we elkaar dan ook afgelost in papa en mama's bed! Vanmiddag viel Noud zomaar op de bank in slaap. Ook toen ik hem wakker probeerde te kietelen, werd hij niet echt wakker. Mama moest vandaag even naar school, maar gelukkig bleef papa een paar uurtjes bij ons! Ik hoop dat we snel weer opknappen, want we willen dit weekend eigenlijk nog een keertje naar zeeland gaan.
Kusje van Marlot

No comments: