Wednesday, October 10, 2007

Kinderboekenweek!!




Omdat het kinderboekenweek is gingen mama, Marlot en ik vanmorgen naar de stad. Het was zo'n mooi weer dat we lekker gingen lopen. We gingen eerst naar de boekenwinkel. Je kon goed zien dat het kinderboekenfeest was, want er hingen overal slingers en ballonnen. Marlot en ik mochten allebei een boek uitkiezen. Marlot heeft een boek over allemaal dieren die zich gaan verstoppen uitgekozen en ik een boek van Richard Scarry. Die heeft oma Annelies ook en die vind ik zooo leuk. Mama vind kinderboeken ook heeel erg leuk en die had ook nog voor ons 2 boekjes uitgekozen. Daarna gingen we ook nog naar de bieb. Daar kon je ook al goed zien dat het feest was. Marlot en ik kregen ook nog een ballon en we hebben heel veel leuke boeken uitgekozen. Toen we thuis kwamen wilden we dan ook meteen in onze boeken gaan lezen. Maar we hadden ook honger, dus heeft mama een voorlees-lunch voor ons gemaakt. Tosti's en leuke boeken, wat een feest!!
Dikke kus van Noud en Marlot.

No comments: