Wednesday, October 03, 2007

Kermis!!!


Het was maar goed dat ik vanmiddag nog even geslapen had, want papa had vanavond een superverrassing voor me. Ik mocht na het eten mee naar de kermis!!Eigenlijk hadden we met z'n allen willen gaan, maar Marlot was nog zooo ziekjes dat papa en ik maar samen gingen! Het was echt supergaaf!! Eerst ben ik met papa in de achtbaan geweest, daarna heb ik eendjes gevangen en toen mocht ik ook nog in de buggies. Ik mocht zelf sturen. Als afsluiting mocht ik nog 1 ding uitkiezen; ik wilde natuurlijk in de draaimolen!! Op de terugweg hebben we voor mama nog een zuurstok gekocht en oliebollen. Die hebben we nog lekker thuis opgegeten en daarna moest ik meteen naar bed want het was al heeeeeel laat! Vannacht ga ik lekker dromen van alle lampjes en muziek!! Mijn gewonnen zeehond staat op mijn nachtkastje lekker vlakbij me!
Dikke kus van Noud


No comments: