Sunday, October 21, 2007

Opa Fred is jarig!!


Ik heb de afgelopen week alle nachtjes geteld en eindelijk was het dan zover: opa Fred's verjaardag!! 's Morgens gingen we eerst even naar Ikea om een vloerkleed terug te brengen. Daar kreeg ik een leuk idee; ik wilde voor opa een fotolijstje beschilderen. Dus toen we thuiskwamen ben ik meteen aan het werk gegaan. Ik heb helemaal alleen 2 lijstjes voor opa beschilderd. Mama heeft er daarna een foto van mij en een van Marlot ingedaan. Kan opa die volgend jaar mee naar Frankrijk nemen!! Toen Marlot wakker werd van haar middagslaapje gingen we naar opa Fred en oma Annelies toe. Daar waren Kerijn, Martine en Norian al. Ik vond dat Norian al heel groot geworden was en heb even heel leuk met hem gespeeld. Ook hebben we heerlijke taart gegeten en heb ik met opa nog druiven geknipt. 's Avonds hebben we met z'n allen chinees gegeten en daarna was voor ons het feestje afgelopen. Ik moest ook een beetje uitrusten want vandaag ga ik met Jelle en opa Walter en oma Jose naar koningin Julianatoren toe. Wat een feesten allemaal he? Papa en mama zijn 's avonds nog even teruggegaan naar het feestje, maar daar heb ik niets meer van gemerkt. Ik lag te tellen over hoeveel nachtjes opa Fred weer jarig is......Dikke kus van Noud en Marlot

No comments: