Thursday, October 18, 2007

Op een grote paddestoel



Gisteren ben ik samen met Marlot bij oma Annelies en opa Fred gaan spelen!! Ik was zo blij dat ze er weer waren, dat ik er gewoon slecht van geslapen heb! Toen ik 's morgens voor de zoveelste keer wakker werd, vroeg ik dan ook meteen of ik nu naar oma Annelies mocht... Om 11 uur was het dan eindelijk zo ver. Ik wilde zo graag met al het speelgoed spelen dat oma steeds weer iets anders moest gaan halen!! Vandaag mocht ik weer naar de Kloek. Mama en Marlot bleven lekker thuis. Toen ze mij op kwamen halen, had Maaike mij heel mooi geschminkt. Ze had een paddestoel op mijn neus gemaakt met een vlindertje erbij. Mama moest wel een beetje lachen toen ze mij zag, want weet je wat ze met Marlot voor mij in de stad gekocht had?? Een paddestoelenhuisje!Kwam dat even goed uit!!We konden er nu niet echt lang in spelen, want we gingen met de hele familie pannenkoeken eten. Superoma was vandaag namelijk eigenlijk jarig en nu vierden we samen toch nog een beetje haar verjaardag. Het was heel gezellig en heel lekker. Op het einde kregen we allemaal nog een heleboel muntjes waar we spulletjes in de winkel mag vonden kopen. Ik had een stempelsetje, stickers en een vliegtuigje. Marlot een soort radiootje en een setje voor in de zandbak. Toen we thuis kwamen was het al zooo laat dat we meteen gingen slapen. Morgen maar eens kastanjesoep in mijn huisje maken!
Dikke kus van Noud en Marlot

No comments: