Thursday, October 04, 2007

Meidendonderdag


Noud mag dan gisteren alleen met papa naar de kermis zijn geweest, ik heb mama vandaag voor me alleen!! Mijn grote broer gaat vanaf vandaag namelijk om de week een dag extra naar de Kloek! Dus hebben mama en ik het rijk alleen! We doen op de meidendonderdag dan ook alleen maar leuke meidendingen zoals shoppen, nagels lakken, met de poppen spelen enzovoort.. Gelukkig voel ik me vandaag al een stuk beter en heb ik vannacht de hele nacht goed geslapen. Ik vond het dan ook heel erg leuk om Noud vanmorgen mee weg te brengen naar de Kloek. Ik wilde er eigenlijk ook best blijven... Het zag er ook zo gezellig uit bij de Peuterhof. Er hingen slingers en weet je wie er met de muts op op de verjaardagsstoel zat? De aap!!! Het is vandaag immers dierendag!! Maar ik ging toch maar met mama mee naar huis voor onze meidendonderdag! Straks mag ik Noud misschien wel mee ophalen..
Kusje van Marlot

No comments: