Saturday, November 04, 2006

Weekend





De leukste dagen van de week vind ik toch echt het weekend. Het begint al op vrijdagmiddag als ik van mama chips mag uitzoeken voor het weekend. En dit weekend begon helemaal goed want opa Walter en oma Jose kwamen bij ons eten. Eerst heb ik met opa nog alle blaadjes in de tuin geveegd. Nou ja, ik heb aangewezen waar opa moest vegen!! En 's avonds bleef oma op mij passen. Papa en mama gingen met opa naar NEC, ik geloof dat ze niet gewonnen hebben want ze hebben het er de volgende dag helemaal niet meer over gehad. 's Morgens heb ik eerst heerlijk tot 8.15 uitgeslapen en daarna lekker bij papa en mama in bed gelegen. We kregen ook nog bezoek en ik heb lekker met papa en Marlot gespeeld. Ik heb oa Marlot voorgelezen en met papa tandartsje gespeeld. Ik ben nl vorige week met mama naar de tandarts geweest. Ook ben ik met papa boodschappen gaan doen. Dat vind ik altijd erg leuk want er is op zaterdag een hoop te smikkelen in de Appie Heijn. We hadden allemaal lekker dingetjes gekocht om te gaan gourmetten. Dat is echt leuk joh! Je mag gewoon alles wat je lekker vindt in je pannetje gooien!! En natuurlijk hadden we mijn lievelingspudding als toetje. Mmmm...was het maar altijd weekend!!!
Kus Noud

No comments: