Tuesday, November 14, 2006

ik vond het heerlijk!!


Ik vond het heerlijk om een nachtje bij opa Fred en oma Lies te gaan logeren. Zondagmiddag was Qu nog bij mij op bezoek en daarna mocht ik eindelijk gaan! Eerst heb ik met opa en oma lekker frietjes, gehaktballetjes en meloen gegeten. Het was heel gezellig en ik heb heel veel leuke spelletjes met opa en oma gedaan. Ook heb ik heerlijk geslapen in mijn bedje op zolder. Tot half 9, oh wat waren papa en mama verbaasd toen ze dat hoorden! Ik heb ook nog lekker bij opa en oma in bed gelegen en daarna heeeel lang met opa in bad gegaan. Ik heb zijn haren gewassen en hij mocht het een (heel) klein beetje bij mij doen. Opa kan zich scheren met een apparaat en met een stokje net zoals papa!! Ook heb ik met oma nog koekjes gebakken en 's middags weer lekker in het bedje geslapen. Toen ik wakker werd, kwamen papa, mama en Marlot mij halen. Dat vond ik deze keer niet zo erg, want we gingen naar Ikea en opa en oma gingen mee!! Ik vind het daar altijd zo leuk, helaas hadden ze wel de glijbaan weggehaald. Maar er waren nog genoeg andere leuke dingen om mee te spelen. Ook heb ik een heerlijk kindermenu gegeten. Papa en mama hadden een mooi cd-kastje gekocht en wilden eigenlijk ook een nieuwe salontafel en servieskast kopen, maar die konden natuurlijk niet in de auto... Dus gaan we nog een keer terug, jipppie!!! Bij de kassa zag ik nog iets heeeeeel leuks liggen. Ik trok papa mee en keek hem op mijn allerliefst aan... En dat hielp (natuurlijk). Ik mocht een snoer geweldig kerstlampjes in de vorm van kabouters hebben!! Mama vond eigenlijk dat ik het maar aan sinterklaas moest vragen, maar papa was niet tegen mijn charmes bestand... En ik ben er heel blij mee. Ik kan echt niet wachten tot kerstmis hoor, dus branden ze nu al iedere nacht op mijn kamer!! Opa heeft me ook nog laten zien waar je centimeters en potloodjes mag pakken en dus kon ik papa goed helpen met het installeren van de cd-kastjes!! Toen we thuis kwamen was ik erg moe en heb ik heerlijk geslapen. Ik heb vanmorgen meteen op de Kloek alles verteld van mijn logeerpartijtje! Opa en oma hartstikke bedankt, ik wil heel graag nog een keertje terug komen!
Kusje van Noud

Ps Marlot slaapt al 5 nachten door!!! Papa en mama moeten haar zelfs om half 8 wakker maken. Ze beginnen nu stiekem te geloven dat mijn lieve zusje het echt al kan!!

No comments: