Sunday, November 12, 2006

Logeren


Ik wilde al een tijdje bij opa en oma gaan logeren. Zij hebben nl een boekje over Bobbi en die gaat ook logeren, dat wilde ik ook! Natuurlijk ga ik wel eens ergens een nachtje slapen als papa en mama weggaan, maar ik wilde een keertje echt gaan logeren. Dus heb ik vanmiddag mijn koffer gepakt met mijn pyjama, toilettas en schone kleren en hebben papa en mama mij naar opa Fred en oma Lies gebracht. Daar mocht ik zonder hen blijven eten, slapen en morgenvroeg met opa in bad. Papa en mama hopen dat ik goed slaap, want ik wordt tegenwoordig elke nacht wakker van heksen, spoken en boze wolfen. Bij opa en oma ben ik ook wel eens wakker geworden van gebrul van een tijger of een leeuw, maar ik zei al tegen mama dat die daar gewoon woont! Marlot heeft het rijk dus even alleen thuis. Papa en mama hopen dan ook dat ze zich net zo lief gedraagt als de de afgelopen nachten, want toen sliep ze al twee keer door van 11 uur tot half 8!! Wat zullen ze dan fit zijn als ze mij morgen op komen halen.
Kusje Noud.

1 comment:

Anonymous said...

het lijkt wel of Noud op vakantie gaat. Want jij neemt wel een heel groot koffer mee. Voor papa en mama even wat rust ook wel eens lekker!

dikke kus Wendy en Karlijn