Thursday, November 02, 2006

Dagobert Duck


Soms zeg ik ineens tegen mama: Mama, ik heb zin om te sparen.. Mama moet daar altijd om lachen, maar dan wil ik graag centjes in mijn pardoesspaarpot stoppen. Hij maakt dan zo'n mooi muziekje... Dus zei mama dat ik alle kleine centjes uit mijn voetbalspaarpot wel in mijn pardoesspaarpot mocht doen. Ik ben er wel eventjes zoet mee geweest, maar had veel plezier. Ik heb sowieso een leuke ochtend gehad. Vanmorgen had ik weer op het potje gepoept en een van de kadootjes was een bloemenslinger. Ik heb die in het poppenhuis opgehangen en gespeeld dat het feest was in het poppenhuis. Ik heb een taartje uit mijn winkel gehaald en alle andere poppen mochten op bezoek komen. Daarna heb ik met mama appelflappen gemaakt. Terwijl die in de oven lagen , heb ik met Marlot op het speelkleed gespeeld. Dat vinden we allebei erg leuk!! En dan hebben mama en ik ook nog met mijn little people poppen gespeeld. Ik had alle poppen in een kringetje gezet. Toen moesten ze "goedemorgen"zingen en om de beurt iets vertellen in de kring, net als op de Kloek. Jullie snappen wel dat ik er nu erg moe van ben dus lig ik al heel lang te slapen. dikke kus, Noud




No comments: