Wednesday, November 01, 2006

vies verhaal........


Vandaag was ik met recht de drollenkoning van ons huis. Ik heb wel 16 kleine en grote drolletjes op het potje gedaan!! Ik krijg nl steeds een kadootje uit de speciale trommel als ik op het potje of de wc poep, dus doe ik er liever steeds 1 kleine dan meteen een hele grote..... Gelukkig had mama een heleboel kadootjes gekocht. En ligt de hele kast nu vol met kleine kadootjes voor mij. Maar daar ben ik dan ook wel weer een hele dag droog voor geweest. Alleen in bed heb ik nog een luier aan. Dat wil ik eigenlijk niet, maar papa en mama vinden dat er 's morgens nog te veel plasjes inzitten.Jullie snappen wel dat mama het vandaag dus erg druk met mij had. Steeds als ze iets wilde gaan doen riep ik: "Mama, ik moet weer poepen". En dus moest mama mijn spijkerbroek weer open doen, me goed op het potje zetten, billen afvegen en potje schoonmaken. Maar ze doet het met plezier hoor, want papa en mama zijn heel trots op mij. Gelukkig is Marlot zo'n lief meisje. Ze vindt het zelfs niet erg als ze onder het drinken even moet stoppen omdat ik moet plassen!! Vanmorgen zijn we even naar het Kruidvat, Albert Heijn en bij opa en oma op de koffie geweest en hoefde ik thuis pas weer te plassen. Goed he!? Maar nu genoeg poep en pies verhalen. Ik heb vanmiddag samen met mama een hartige taart gebakken. Ik vond het heel leuk om te doen, mocht samen met mama de groente snijden, eieren kloppen, bladerdeeg in de vorm drukken en alles in de vorm gieten. Het was echt heerlijk geworden en ik heb dan ook een heel groot stuk opgegeten!
Dikke kus,
Noud
Ps Willen jullie een keer een berichtje achterlaten, dan hebben we ook een idee of het eigenlijk wel gelezen wordt........( het kan nu echt heel makkelijk, je moet onder je berichtje even anonymous of je naam aanklikken en dan plaatsen!)

3 comments:

Anonymous said...

Dag lieve Noud, Marlot, Maartje en Oscar,
we zullen weer eens proberen een boodschap achter te laten.
Wat is Noud toch knap hè!
We hebben genoten van het heksenverhaal en Noud zijn blote billen. Lijkt ons een prachtig gezicht.

We lezen iedere dag trouw jullie weblog; voor ons doe je het dus niet voor niets.
Groetjes en liefs,
Oma José en opa Walter

Unknown said...

wat de kaneker

Unknown said...

delete