Saturday, November 11, 2006

Lief



Ik heb sinds een paar dagen toch een lekker speentje ontdekt: mijn eigen duimpje!! Maar papa en mama vinden het wel heel lief staan, maar zijn er toch niet zo blij mee. Ik kan straks mijn duim niet in mijn bedje leggen, zoals Noud zijn speentje 's morgens. Dus proberen ze toch steeds dat plastic ding in mijn mond te doen!! Noud was vannacht weer heel erg aan het dromen. Hij werd steeds heel hard huilend wakker en was dan helemaal bezweet. Hij riep allerlei dingen over heksen en papa en mama kregen hem maar heel moeilijk echt wakker. Mama is om 12 uur zelfs nog met hem in bad gegaan om hem wat rustiger te krijgen. Daarna wilde hij niet meer in zijn eigen bedje. Tenslotte is hij ook maar op onze kamer erbij komen liggen. Lagen we met zijn viertjes op een kamer. Wel gezellig voor een nachtje, maar morgen moet hij echt weer in zijn eigen bedje. Omdat ik het wel zielig voor Noud en papa en mama vond, ben ik dan maar braaf tot 7.30 blijven slapen!!!! Lief he??? Nu is papa aan het proberen om Noud nog even in bed te krijgen, maar Noud zegt steeds dat hij niet moe is. Maar papa en mama vinden dat hij heel erg moe is..... Lastig hoor. Dat is al de hele week en als hij eenmaal slaapt, slaapt hij vaak wel 3 en half uur. Vanmiddag gaan we naar opa Walter en oma Jose, maar Noud moet dan eigenlijk wel wat uitgeruster zijn.... Ga nou toch even slapen, eigenwijze grote broer!!

Kusje Marlot.

No comments: