Thursday, November 23, 2006

Dubbel feest


Gisteren was oma Jose jarig. Dus wilde ik natuurlijk iets moois voor haar maken!!Mama had een heel mooi houten kandelaartje gekocht die ik mocht beschilderen. Ik heb er erg mijn best op gedaan en vond zelf dat ie erg mooi was geworden!! We mochten onze schoen bij opa en oma zetten en toen ik gistermiddag binnen kwam, zag ik al dat ze goed gevuld waren! Ook lagen er een heleboel pepernoten en ander lekkers bij. Ik vond het wel een beetje spannend hoor. Maar ik kon er toch van af blijven tot Jelle en Carlijn er waren. Voor Jelle en mij zat er playmobil in en voor Marlot en Carlijn leuke dieren die kunnen "klikken". Ik heb de hele middag lekker met mijn neef kunnen spelen. Ook hebben we samen veel filmpjes op opa's computer gekeken. We mochten dan samen in de bureaustoel zitten en Jelle hield mij heel goed vast als ik bang was om te vallen. Ik heb 's middags nog geprobeerd om in het rode bedje te slapen, maar vond het eigenlijk wel zonde van de feesttijd, dus wilde ik weer naar beneden. Je snapt wel dat ik 's avonds erg moe was. Ik viel al snel in de auto in slaap en papa heeft me zo met mijn kleren aan in bed gelegd. Vanmorgen wilde ik snel met mijn nieuwe playmobil spelen. Sinterklaas weet echt precies wat ik leuk vind, want ik heb de hele morgen de baby op het potje gezet en op het aankleedkussen een schone luier aangedaan. Ook hadden we mijn houten trein opgezet zodat de babies rondjes konden rijden in mijn trein. Nu ga ik voor de honderdste keer naar de dvd van Sinterklaas in sesamstraat kijken, ik krijg er maar geen genoeg van!! We doen een lekker hangdagje vandaag, want ik ben na 2 kloekdagen en een feestdag best moe! En als ik naar buiten kijk, is dat ook het allerbeste idee...
Kusje Noud
Ps ik denk dat Marlot aan Sinterklaas een extra duimpje vraagt, want ze gooit haar speen er steeds uit en probeert dan haar duimpje in haar mond te stoppen.

No comments: